fredag 4 november 2011

*Gladgladglad*

Hej alla !
Är helt slut efter dagens aktiviteter.
Blev först att sova ut innan man åt tårta till frukost. Sen var det dags att göra sig i ordning.

Efter att mamma slutat på sitt jobb, så gick jag, mamma och lillebror till cafeét vid Cubus. Lillebror åt en stor bulle med cola och jag och mamma dela på en biskvi och sen en varsin cola på det...mums.

Efter fikat gick vi till hästbutiken, men vi hitta inte så mycket där så vi åkte upp till Hööks.
Blev såklart kär i ett par saker där uppe ^^
Två par ridbyxor, samma modell och så men dom ena var svart/gråa och dom andra bruna, till ridbyxorna plocka vi med en tjock kofta en svart och en brun.
Hitta även en as cool och skön mössa som passar till båda outfitsen, vi hitta även en snygg väst som passar till dom svarta sakerna.
Plocka även med ett par mörkbruna lindor som jag kan ha till Calles nya mörkbruna schabrak :)

Eftersom att det mesta Calle har är svart och den svarta outfiten var snyggare än den bruna bestämde jag mig för att ta dom svarta sakerna. Plocka även med ett par ridstrumpor och en grimma+grimskaft som passar med den svarta outfiten :)
Blev jättenöjd ! Nu fattas bara ett par ridskor, tunna ridvantar och en jacka. Sen är jag helt klar :)
Snart är det julafton också, vet vad jag ska önska mig :) -en jacka och ridskor änsålänge-

Hitta ett par bilder på Hööks hemsida, men alla saker finns inte på hemsidan. Ska försöka ta ett par kort i morgon så ni får se allt som allt :) Här kommer det som fanns.

 västen :)

 ridbyxorna :)

mössan (a) 

 Grimman :)

Grimskaftet :)

Lindorna :)

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar