fredag 4 november 2011

*Fjortislivet bakom ryggen*

Äntligen har man lagt fjortislivet bakom ryggen. Fem år kvar till tjugo och tre år tills man blir myndig.
Tiden går alldeles för fort, kändes som om det var igår man var en liten bebis :)

Så hela dagen igår så städade jag och min lillebror hemma innan vi åt lunch på MC, hehe tjockisar ;)
Sen kom släkten -farmor och hennes man och storebror- av farmor och hennes man fick jag tre hundra kronor och av storebror fyra hundra kronor :D Av pappa och Jessica fick jag ett mörkbrunt schockemöhle schabrak med matchande huva till :) Kommer bli skit snyggt på Calle !

Idag klockan tre ska jag och lillebror träffa mamma på stan och fika, sen ska jag och mamma shoppa ridsaker. Det blir presenter från alla från mammas släkt dårå. Och igår på posten fick jag ett jättegulligt kort och ett halsband från mamma.
Tror att dagen idag kommer bli bättre än dagen igår...
Hörs senare <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar