onsdag 2 november 2011

*Gårdagens*

Glömde att blogga igår, men hade lite annat att tänka på.
Jag fick tillbaka min iphone -en helt ny men samma sak- igår efter att den varit på lagning och det tog ett par timmar att fixa den -uppdatera, lägga in- musik,-bilder, ladda ner appar, o.s.v.-
Sen kolla jag på film också.

Igår kunde jag inte rida Calle för att han hade rullat sig i lera, och lera hade inte torkat utan den var fuktig, så den gick inte att borsta bort utan jag fick duscha bort den istället. Sen hann han inte torka innan jag skulle hem så då fick han vila istället :)

Vet ni vad jag kom på idag ? Att jag FYLLER ÅR  i morgon :D Gud som jaglängtat men nu vill jag nästan inte att det ska vara i morgon, nästa sak att längta till blir julafton. Och det är ju lång tid kvar. Så får se hur mycket bloggning det blir, men ett eller två inlägg hinner jag nog med :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar