måndag 26 december 2011

*Storm?*

Blev en liten sen kväll igår, och så var jag hemma helt själv hela natten mitt i STORMEN :O
Var skit skraj igår, det flög runt saker utanför och det lät en massa, så jag gömde mig under täcket och satte på hög musik D:
Haha jag borde vara van vid att vara ensam när det är storm nu, jag lyckas alltid på något vis vara ensam då ^^  Men det lät värre än det igentligen var...

Gårdagens ridpass gick så dåligt att jag inte ens vill prata om det, och att jag hade så sjukt ont i svanskotan gjorde inte saken bättre. Blev mest att mocka, och göra mat åt Calle och åt hästarna på lösdriften.

Idag så kände jag inte för att rida, visste att det skulle göra ont i svanskotan. Kan inte sätta mig ner, resa mig upp eller knappt gå utan att svanskotan gör jätte ont :( Hoppas det går över snart, vet inte ens vad jag gjort för att det ska göra så ont...konstigt

När jag satt på bussen idag så sken solen, när jag såg solskenet, kände värmen mot min hud så upptäckte jag hur mycket jag saknat solen, blev helt till mig och började skratta på bussen :$

I morgon ska jag och mamma shoppa medans det är mellandagsrea så det blir inge stall i morgon, ska nog kolla om jag hittar en whiteboard, som jag kan sätta upp vid Calles box. Sen även kläder till mig ^^

Superfin bild på älskligen, och så är det sommar också saknar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar